Aboot me / qqch app de moi / despre mine

joi, mai 08, 2008


serbus om!




nu conteaza cine sunt, nu conteaza unde sunt. ceea ce conteaza e mereu trecut cu vederea. sunt pretentioasa, paranoica, macinata de ganduri care privesc activitati inexistente, imi rod unghiile si imi place sa stau dimineata in pat si sa ma uit la pereti cel putin 5 minute. ma destinde... imi place sa scriu tampenii (dupa cum vezi si vei vedea) si o privire de a mea e mai ieftina decat pare. e chiar gratis [stiu ca nu intelegi :-j ba da, stiu.]. gandesc incurcat si cmplicat, si cu toate acestea, am in cap o ordine care nu se reflecteaza in viata de zi cu zi. tot timpul ma gandesc la ceva, tot timpul inventez ceva, tot timpul creez. ma doare in varful pixului de parerea altora, eu sunt la fel orice ar zice oricine. realista, si totusi visatoare, cu tendinte spre pesimism, cu un talent desavarsit in a da vina pe altul si a te incuia din vorbe, visul cel mai mare fiind.. secret. am inceput sa scriu non sensuri pe data de 24 februarie 2007, si de atunci ma incadrez cu succes categoriei de "neintelesi". si ce'i? acesta este un non sens pentru ca am vrut eu sa fie. daca voiam sa aiba sens puneam ideile in alta ordine. ma enervez repede si critic si mai repede ce vad. sunt rea, geloasa, razbunatoare, desi aparent sunt intruchiparea inocentei. ca orice om, imi place sa spun despre mine ca sunt proasta si urata, pentru ca restu` sa observe ca nu sunt deloc asa. modesta impotriva firii, dar numai pana la un moment dat. nu'mi pre place sa ma laud singura, pentru ca habar nu am ce sa spun.. tot timpul omit cate ceva. [asta'i cea mai tare lauda]. decat sa ma critici, taci. u esti mai bun cu nimic daca ma critici.doar eu ies in evidenta cand fac cu mana oamenilor imaginari si invizibili, in timp ce bolborosesc ceva despre tine. nu'ti dai seama niciodata ce cred cu adevarat, si tot niciodata ce procent din ceea ce spun e adevarat. sunt o mincinoasa patologica. mi'e frica de inaltimi, si de intuneric, si de spatii mici. cu toate acestea, cele mai mari temeri ale mele ma fascineaza, si vreau sa le descopar, de aceea imi place sa umblu prin cimitir noaptea. dintre toate lucrurile de pe pamant, cel mai mult imi plac dragostea si moartea, pentru ca suntem cele mai bune prietene [da.. mediteaza]. moartea ma fascineaza mai mult decat orice si petrec jumate de zi gandindu'ma la asta. daca nu uit, sau nu am alte ganduri mai importante, cum ar fi viata. cea mai oribila moarte pe care mi'as putea'o imagina este mancata de vie de catre insecte in padurea tropicala, pe o ploaie calda, singura, pierduta, cu dureri, si alea alea. cea mai oribila viata pe care mi'as putea'o imagina.. nu poate fi facut publica [e prea trista... dada, ridica spranceana].

habar nu am ce mi'a venit sa scriu atat "despre mine". la o adica, pe tine nici nu te intereseaza. si oricum n'ai de unde sa stii daca macar un sfert din ce am scris e adevarat. poate e fictiiune, poate e una dintre ideile mele traznite.


you never can tell!



p.s. nu fumez. si toate pozele pe care le vezi aci: is ale mele. unless precizez ale cui.

p.p.s. da, sunt egocentrica, intr'un fel sau altul. sociabla, si totusi anti sociala. I hate you :). sau poate nu. nu ai de unde sa stii.

0 have spoken..: